FAQ

FAQ

Meest gestelde vragen

U heeft de keuze om uw pakker te vergroten, of het resterende bedrag bij te betalen.

Uw tegoed is twaalf maanden geldig en gaat in vanaf de dag dat u uw abonnement afsluit.

U kunt een afspraak maken via FixPhones.

Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt.

Neem het pasje mee wanneer u langskomt!

Gemiddeld duren de reparaties bij PromoFix slechts 30 minuten mits de onderdelen op voorraad zijn. Daarom raden wij u aan een afspraak van tevoren te maken op FixPhones zodat wij u snel kunnen helpen!

Iedereen die u gebruik wil laten maken van uw tegoed is welkom, houd er wel rekening mee dat u een bepaald tegoed heeft.

U kunt uw toestel bij één van onze aangesloten filialen inleveren ter reparatie, klik hier om te kijken welke locatie bij u in de buurt is.

U kunt alle reparaties m.b.t. telefoon, tablet, laptop enz. bij onze aangesloten filialen uitvoeren.

U kunt ons bereiken per mail, telefoon of in één van onze aangesloten filialen. Kijk hier voor meer informatie.

Zeker! Wij zullen u altijd op voorhand informeren hoeveel de reparatiekosten bedragen.

Is uw pasje kwijt? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met ons hoofdkantoor op nummer: 0854010038 dan zullen wij uw pasje blokkeren en u een nieuwe opsturen.

Ten alle tijden doen wij ons uiterste best om uw apparaat te repareren en hem zo goed als nieuw te maken. Echter kan het voorkomen dat een toestel dermate kapot is dat het repareren niet meer mogelijk is. In dit geval kunnen wij de telefoon helaas niet repareren.

Staat uw vraag er niet tussen?

Stuur uw vraag op en wij reageren
zo spoedig mogelijk!